Рекламните войни
Истинските са зад океана, в Европа са скучни, у нас - по концепцията "че ги смачкаме"
Под усмихнатата, оптимистична маска на политически коректното публично говорене, в което увлекателно се разказва как конкуренцията е здравословна, помага ти да ставаш по-добър и бла-бла, често компаниите крият киселото, сгърчено лице на омразата. Истината е, че много корпорации биха опекли конкурента си на шиш, биха го изяли и биха танцували около купчината оглозгани кокали. Тъпо ли е да се фиксираш в конкурента си, как това се отразява на рекламата и помага ли на бизнеса изобщо? Ами, да видим.
Доброто диво
Тук така са ни се подредили нещата, че оказва се, хубавото винаги се пада далеч от нас. А най-хубавото е най-далеч - в случая на един океан разстояние. Формирането на съвременна Америка полага основите не само на една представа за капитализма, наложена като глобална през следващите десетилетия, но и за това как наистина изглежда пазарната война. В края на 19. и началото на 20. век големият отвъдокеански сблъсък е между Джей Пи Морган и Карнеги.