Добре звучащите, 
но изпразнени от 
човешко послание реклами работят все по-малко
Добре звучащите, но изпразнени от човешко послание реклами работят все по-малко

Светът около нас се променя - из основи и все по-бързо. Част от промените са лесновидими, други са под повърхността - но имат потенциала да предефинират начина ни на живот. Въпреки това поведението на повечето брандове е подчертано лежерно - не личат сериозни притеснения или намерение за промяна. Продължаваме да правим по инерция нещата, които преди са давали резултат, въпреки очевидните признаци, че това вече не е достатъчно. Може би е време да видим новите реалности, които разтърсват света на брандовете.

1 Живеем в свят на безпрецедентна прозрачност
Никога информацията не е била толкова достъпна, като пряк резултат от това е, че контролът върху формирането на мнението на хората или е силно ограничен, или направо илюзорен. Ако те искат информация за даден продукт или услуга, ще си я намерят, а сайтът на компанията или рекламите, с които ги облъчваме, ще са последното място, където ще търсят. Съществуват достатъчно източници, възприемани като по-достоверни и независими: потребителски мнения, дискусии във форуми и в социалните мрежи, рейтинги в различни онлайн платформи.