Представете си конкурс за най-готино селфи със сайдер. Какви са хората, които го пият - тийнейджъри, жени, мъже? В компания ли са, или сами, къде са, как го пият?
Представете си конкурс за най-готино селфи със сайдер. Какви са хората, които го пият - тийнейджъри, жени, мъже? В компания ли са, или сами, къде са, как го пият?

Този маркетингов или пиар специалист, който не е правил кампания с изпращане на селфита от определено място или с определен продукт, той все още не е видял всичките 360 градуса от забавленията в професията. Пристигат забавни, тъжни, смели и гротескни изображения - има и хора, за които се чудиш как се показват на улицата, камо ли да се снимат. А да журираш в конкурс за най-яко селфи, си е като да питаш първокласници за устройството на атома - знаеш, че отговорите им не стават, но пък са забавни по своему.
И все пак трябва да си признаем, че това отношение към селфито е прекалено елитарно, ограничено и недалновидно. От маркетингова гледна точка. И да спрем да се забавляваме с това как думата "селфи" била съчетание от "СЕЛска ФИзиономия", дори и понякога това да изглежда достоверно. Селфито в маркетинга има и своя скрита страна - то може да ни дава наистина безценна информация за хората на него.