Реклама за очите
Техническото и художественото ниво на българските реклами е все по-добро
В квартала, в който живея, точно по маршрута на всекидневните ми сутрешни разходки с кучето, се намира една рекламна конструкция. Четири на три метра, но не класически билборд, а лепната на стената на магазин от средните по размер вериги. В последно време това, какво се рекламира на него, ме ориентира за най-злободневните тенденции в рекламата и в частност българската. Нещо като мой си личен квартален рекламен дайджест.
В края на пролетта например цунамито на соцретрото стигна и до този билборд. На него цъфнаха кренвиршите "с вкус като онова време". Идеята да се рекламират нови продукти с намеци от сорта на "колко хубаво беше едно време и какви кренвирши/сладоледи/кайма/бира и т.н. имаше тогава" пламна и обхвана българското рекламно пространство като горски пожар. За мен "връх" на този вид реклама беше участието на бившия национален треньор на тежкоатлетите ни Иван Абаджиев, известен колкото с медалите на своите състезатели, толкова и с уменията си в химията на допинга.