Реклама за двама мъже и половина
Вземайки решения в мъжка компания, мъжете са склонни да предприемат действия, които са максимално различни от женските норми, т.е. крайни. Какво означава това за комуникациите

Преди време една позната аптекарка разказваше как мъжете, особено по-младите, купуват хапчета, които да ползват при еректилна дисфункция. Накратко, клиентът се навърта известно време около аптеката, изчаква всички да излязат и чак тогава влиза. Без да гледа аптекарката в очите, казва какво иска да купи и почти задължително добавя "то е за един приятел".
Докато не застанем зад щанда, тези, които се занимаваме с маркетинг и комуникации, невинаги знаем как пазаруват потребителите. И ако това малко или много можем да го установим с проучвания, то случаите, когато двама потребители вземат решение за покупка, често остават пренебрегнати, защото виждаме или питаме само единия. Едно просто наблюдение: нека преброим колко души в супермаркета говорят с половинките си по телефона за покупки, които трябва да направят. И в крайна сметка това ни дава много противоречиви сигнали кой е този, който взема окончателното решение, съответно върху кого е добре да насочим комуникационните си усилия.