РЕЧТА НА КРАЛЕТЕ НА БИЗНЕСА
Защо, след като днес традиционните медии не са единствените средства за информация, продължаваме да не чуваме и виждаме водещите фигури в бизнеса
Като върл привърженик на класическата "Кока-Кола" смятах конкурентната є марка "Пепси" за враг (разбира се, в кръга на шегата). Но все пак наистина симпатизирам на компанията, с която работи Дядо Коледа. И така, докато не попаднах на едно изключително лично, човечно, искрено и силно емоционално интервю с изпълнителния директор на "Пепси" Индра Нуйи. Впечатлих се от тази жена. Изгледах и изчетох много за нея и лека-полека, харесвайки я, започнах да не враждувам с "Пепси". Убедете се - при търсене на видеосъдържание по ключова дума Indra Nooyi за 0,30 секунди се появяват 27 100 резултата.
Да не говорим за това колко пъти съм слушала отново и отново речта на Стив Джобс пред завършващите Станфорд. Много са имената на хора от бизнеса, чиито изяви следя внимателно онлайн. Нямам обаче списък на български бизнесмени, чиито изяви да следя не просто професионално, а от личен интерес. А съвсем не бих могла да кажа, че няма хора от българския бизнес, чиито дела да ме интересуват.