Все повече хора, родени след 1984 г., избират фриленс професии, защото просто не умеят да виреят в традиционната
работна среда
Все повече хора, родени след 1984 г., избират фриленс професии, защото просто не умеят да виреят в традиционната работна среда

Докато някои хора в България все ще се опитват да дефинират какво е хипстър и да го използват не просто като нарицателно, а като рекламен продукт, в световен план видът "хипстър" достигна самозаличаването си. През изминалите години толкова много трендове, модни, музикални, визуални и кулинарни концепции се подчиниха на това да бъдат разпознаваеми и привлекателни за поколението Y (или милениълите), че в един момент всички се превърнаха в хипстъри. Вече няма зони, в които да ги откриеш, защото са навсякъде, нито вид, по който да ги различиш, защото всички модни гиганти започнаха да работят в името на това да задоволят техните потребности. Няма професии, които остават свободни от хипстърите зони, няма и конкретен профил, в който да ги разпознаеш. Повечето компании превърнаха продукцията и популяризирането є в олтари на въпросното поколение. Така достигнахме философския закон, че ако всеки е хипстър, то вече никой не е хипстър.

Новата Y интелигенция
Така се родиха Yuccies - културното потомство на юпи и хипстър представителите.