Дигитализирай се умно
Разговор за ефективното съдържание, преживяванията и стратегиите, водещи до продажби, и новите маркетингови реалности с Ларс Бо Йепесен, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за Скандинавия, Централна и Източна Европа

Господин Ларс Бо, управлявате пазарите на Dentsu Aegis Network в Скандинавия, Централна и Източна Европа. Кои са най-важните тенденции в медийния бизнес, които може да откроите?
- Във всяка страна бизнесът е различен, но мога да посоча най-важните неща, които са валидни за всички. Първото е доверие. И прозрачност. Компаниите ти се доверяват, давайки ти средства, които ти да инвестираш и управляваш. Така че е много важно да имаш добра структура на управление, за да си прозрачен.
Второто е big data. Всеки говори за данни, но важното е какво правим с тях. Как ги събираме, как ги анализираме, как може да ги използваме, за да правим по-добър маркетинг. Така стигаме до другия голям тренд - programmatic buying.
Съдържанието е следващият важен момент. Представете си, че ако медиите са кола, а хората - съдържание, то тези медии транспортират послания от точка А до точка Б според това какво е съдържанието. Тоест, ако медиите се променят, то и съдържанието се променя.