Facebook влезе в Холивуд
Оригиналните предавания се бавят, на помощ идват професионалистите в киното

Facebook влезе в холивудските студиа със сериозни оферти. Социалната мрежа предлага по 3 и повече милиона долара за видео епизод в желанието си да развива качествена продукция. От професионалистите в киното се очаква да предложат сценарии за зрители от 13 до 34 години, като особено голямо внимание се обръща на групата от 17 до 30, твърди The Wall Street Journal.
Освен филми Facebook ще прави два формата предавания според Business Insider. Първият е по-дълъг, около 30 минути, с висок бюджет, който доста се доближава до познатите ни от телевизиите. Вторият е по-евтин, с филмчета между пет и десет минути, които ще имат нов епизод всеки ден.
Според Фуджи Саймо, продуктов директор на компанията, цитирана от Financial Times, Facebook ще създава общност около едно предаване, както при излъчванията в реално време.
Очевидни са плановете на Facebook все повече да става социална медия, а не социална мрежа, при което вероятно ще се сблъска челно с големите телевизии.