МАРИН КОСТОВ-МЪРО (набор '81), ALL CHANNELS
МАРИН КОСТОВ-МЪРО (набор '81), ALL CHANNELS

Детството на 90-те остава емблематично - ние бяхме деца във време, в което самата свобода също беше невръстна. Тя укрепваше пред очите ни с всички съпътстващи процеса несвободи, които отпадаха една по една. Играехме на улицата, но посещавахме и първите интернет клубове. Помним "Канал 1", "Ефир 2" и руската телевизия, но технологичният бум ни отведе в необятните полета отвъд Трета програма. Преди смартфоните звъняхме на звънците, за да викнем приятелите за мач. За да се реализираме професионално, трябваше да развием комплексни качества за комуникация. Наложи се да носим на гръб западни модели в родната ориенталска среда. Разбрахме, че понякога западните модели не струват; че източните също може да бъдат стойностни; нещо повече, измислихме собствени модели, които пласирахме и в чужбина.
Тези бурни години създадоха интересно поколение професионалисти в рекламата. А тя придоби и запази духа именно на 90-те: детството на идеите; експеримента; опарването, което значи знание. Все неща, които не само локално, но някак универсално и дори органично са присъщи на тази сфера.