Драгомир Рашев е маркетинг мениджър на дивизия "Напитки" в "Авенди", дистрибуционна компания в категориите вносен алкохол, бебешки храни и други.
Драгомир Рашев е маркетинг мениджър на дивизия "Напитки" в "Авенди", дистрибуционна компания в категориите вносен алкохол, бебешки храни и други.

Господин Рашев, кой рекламен клип работи по-добре - дългият или краткият, под 30 секунди?
- Тенденцията е към все по-къси клипове, особено онлайн. Но важно е и каква дължина е необходима, за да се разкаже достатъчно добре историята, която искаме да представим.

- Коя реклама е по-ефективна - телевизионната или в интернет?
- Зависи от таргет групата, но няма правилен отговор. Онлайн има по-масирано и концентрирано присъствие на младите, но пък самите формати, особено през мобилни устройства, представят видеоисторията по много по-ограничен начин от тв рекламата.

- Кои промоции водят до най-добри резултати?
- Тези, при които има директно изискване за "затваряне на кръга", т.е. покупка, а не са чисто имиджови и еднопосочни. Също така хората искат да се забавляват, да научат нещо ново или да получат нещо специално - всички промоции, които им предлагат нещо различно от това, не работят.

- Работи ли продуктовото позициониране?
- Най-големият проблем на продуктовото позициониране е лошият начин, по който се изпълнява - твърде неорганично, натрапчиво и без оглед на съвместимостта на бранда и съдържанието.