Онлайн рекламата може да бъде ефективна, ако се приложи в правилния контекст. Той е пасивен, ненатрапчив и не прекъсва работата на потребителя
Онлайн рекламата може да бъде ефективна, ако се приложи в правилния контекст. Той е пасивен, ненатрапчив и не прекъсва работата на потребителя

Огледайте се - какво правят хората край вас, докато пътуват за работа или училище, докато чакат реда си при зъболекаря или докато почиват. Четат новини на телефоните си, проверяват електронната си поща, хороскопа си, търсят рецепти за приготвяне на здравословна храна, общуват. Мобилните приложения осигуряват много удобства - геолокация, съхранение на информацията офлайн и лесен достъп до камерата на апарата. Освен това цялото това съдържание може да се споделя, споделя, споделя. Хората вече са мобилно ориентирани дори и при онлайн пазаруването.
Според Националния статистически институт в края на 2017 г. 85,3% от потребителите на интернет предпочитат мобилните си устройства за достъп до мрежата, като 36,1% използват лаптоп или таблет.
Най-добрите оръжия на онлайн платформите са две: адекватно мобилно съдържание, различно от това за десктоп; онлайн реклама, съобразена с параметрите и спецификите на мобилната версия.

От десктоп в мобилна версия
Има различни подходи как да преструктурирате съдържанието. Единият от тях е съдържанието на страниците да е с дизайн, приспособим за ширината на всякакви мобилни устройства.