Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"
Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Госпожо Драгийска, през последните години изразът employer branding доби изключителна популярност - на какво се дължи това?
- Всяка отговорна компания трябва да обръща внимание на образа си като работодател. В "Лидл България" грижата за служителите винаги е била основен фокус, защото осъзнаваме, че хората стоят зад успеха на една компания. Това ни задължава да им осигуряваме най-доброто и с действията си да им доказваме, че те са най-важни за нас. Навлизането на много международни компании, високата конкурентност на пазара на труда и новите поколения, които стават все по-изискващи, накара много компании да осъзнаят, че хората не са даденост. Ако искаш да бъдеш успешен, трябва да имаш мотивирани служители, а за да имаш мотивирани служители, всеки ръководител трябва ежедневно и с отношение да засвидетелства своята грижа и отговорност.

- Каква е равносметката, която правите, когато погледнете "Лидл България" като работодател?
- През 2017 г. спечелихме първо място и получихме признанието "Най-добър работодател в България" в класацията на консултантската компания Aon.