Марк Зукърбърг, главен изпълнителен директор и основател на "Фейсбук Инк.", говори по време на конференцията F8 за разработчиците на компанията в Сан Хосе, Калифорния, САЩ, 1 май 2018 г.
Марк Зукърбърг, главен изпълнителен директор и основател на "Фейсбук Инк.", говори по време на конференцията F8 за разработчиците на компанията в Сан Хосе, Калифорния, САЩ, 1 май 2018 г.

Миналото лято Стивън Дъбнър имаше възможността да поговори с вероятно най-коментирания изпълнителен директор в САЩ - Марк Зукърбърг. Още преди американците и целият останал свят да бяха научили, че данните на приблизително 87 млн. потребители на "Фейсбук" са били използвани от политически служби, и преди 33-годишният директор да бъде принуден да седи в продължение на два дни на горещия стол пред гневния американски Конгрес, Зукърбърг усещаше това напрежение. Ролята на "Фейсбук" като проводник на политическа пропаганда и партизанска омраза по време на президентската кампания през 2016 г. (някои биха казали даже, че компанията е била доста хазартен играч на тази сцена) предизвика множество въпроси за ползата от "Фейсбук" и от социалните мрежи по принцип.
В задушлива гореща каравана на огромно парково пространство в Чикаго, където Зукърбърг току-що бе говорил пред ентусиазирана група служители на "Фейсбук", Стивън Дъбнър и Стивън Левит обсъдиха с него опитите на социалната мрежа да създава връзки в дълбоко раздирания от конфликти съвременен свят, както и с какво би се занимавал Зукърбърг, ако не бе основал "Фейсбук".