Мая Герасимова, директор "Маркетинг и продажби" на "Нухелт"
Мая Герасимова, директор "Маркетинг и продажби" на "Нухелт"

Успехът в бизнеса има много съставки, но вероятно две от тях са най-важни. Това са иновативността на продукта, последвана от иновативна комуникация, която енергизира хората, до които достига.  
Такъв е случаят с кампанията EAT SMART на RICE UP!. След полученото изключително признание за иновативност на продуктите - с награди на две от най-големите световни изложения SIAL - Джакарта и Абу Даби, RICE UP! завоюва първа награда и за комуникационната кампания на бранда - злато в категория "Външна реклама" на рекламния фестивал ФАРА 2018.
Основната идея на кампанията се състои в представяне на ключовите послания на бранда с изключителни "живи картини". Именно тяхната оригиналност е главната предпоставка за високата оценка на журито на фестивала. В рекламата се наблюдават 4 неповторими концепции, които символизират посланията на продукта. Слоганът "100% натурални" е представен в ескимоско иглу, а пък екваториалната джунгла е символ на Gluten free формулата на продуктите. Японската гейша напомня за произхода на кафявия ориз, а визията във фитнес от 70-те години показва колко лесен може да бъде контролът над теглото. Творческата идея е на рекламната агенция на бранда The Smarts, в изпълнението се включва и режисьорът Драго Шолев.
"Провокацията, на която заложиха The Smarts, за да пресъздадат нашето вдъхновение да създаваме здравословни снаксове, определено успя да спечели една от най-трудните аудитории, каквито са младите и динамични хора. С гордост можем да заявим, че една година след създаването им продуктите на RICE UP! вече присъстват в над 8000 търговски обекта в цялата страна и са харесвани и даже обичани от много по-голяма група потребители от първоначално таргетираните", заяви Мая Герасимова, директор "Маркетинг и продажби" на "Нухелт".
"Когато застанеш пред клиент и кажеш следното: "...и представете си сега, имаме един ескимос, който го татуират, и жена, която държи щанга с една ръка", обикновено следва неловко мълчание, а после те карат да измислиш нова идея. За щастие, в този случай срещу нас се оказа един смел клиент, който ни накара да скочим повече, отколкото искахме първоначално. Затова и златната звезда заслужено е разделена на две", сподели Радослав Бимбалов, съосновател и управляващ директор на The Smarts.
Брандът продължава да се развива с пълна сила. Поредната иновация в сферата е новата гама протеинови чипсове, с 14% съдържание на протеин, отново цели зърна пълнозърнест ориз и най-древните бобови култури - боб "Мунг", червена леща и черна леща "Белуга". Продуктите се отличават със своята уникална хрупкавост и вкус. Те са веган и богати на фибри, като съчетават високоесенциални масла и сложни въглехидрати с нисък гликемичен индекс.