АЛЕКСАНДЪР ДУРЧЕВ е основател и СЕО на All Channels Communication Group (ACCG). Той е преподавател в Американския университет в България и СУ "Св. Климент Охридски".
АЛЕКСАНДЪР ДУРЧЕВ е основател и СЕО на All Channels Communication Group (ACCG). Той е преподавател в Американския университет в България и СУ "Св. Климент Охридски".

Казвате, че се възприемате най-вече като предприемач. Какво превръща една добра идея в успешен бизнес?
- Добрата идея се превръща в бизнес със смелост, много работа и с тотално себезачеркване, особено в първите години на развитие. Много млади хора живеят със захаросаната стартъп мечта, че един ден под душа ти хрумва невероятна идея, до обяд поне 6 инвеститора се избиват за теб и на 23 години си пенсиониран милионер. Гениални идеи имаме всички. Трудното идва, когато трябва да устоиш на изкушенията и да посветиш цялото си време на развитието на хоби бизнеса си до институция, която храни семействата на екипа ти. Ето защо аз не се възприемам като комуникационен специалист: когато една идея се превърне в бизнес, тогава предприемачът е длъжен да си даде сметка, че вече няма право да бъде специалистът, който е бил. Той трябва да бъде достатъчно смел да си признае, че хората, които привлича, са по-добри експерти от него и ролята му е тотално променена - да разраства бизнеса си и да помага на екипа си да става все по-добър.