Маркетинг с нулев бюджет - няма такова нещо
Да ухажваш клиентите си, е безплатно, малките жестове към потребителя не струват почти нищо, но правят разликата в комуникацията

Да, ама не. Този хубав израз се използва доста често в нашия бит. Разбира се, че някои хора ще кажат, че може да се продава без никаква инвестиция в реклама. Дори и обучения се провеждаха на тема "Маркетинг с нулев бюджет". Да, може да имате бизнес, но ако никой не знае, че го имате, как точно ще продавате?
И за да не ми се разсърдите от самото начало, ще кажа, че може да се популяризирате, без да плащате за публикуване или излъчване на реклама. Този бюджет може да е нулев, но ако сте се захванали с бизнес и не калкулирате разходите си за труд и изготвяне на концепции за комуникация, значи нещо не е съвсем наред.
Така че ще се опитам да ви убедя, че с трици маймуни трудно се ловят. Нашият народ казва, че за да продадеш нещо, много думи трябва да похарчиш. И тези думи трябва да се подберат правилно, за да има ефект.