Брюкселското тракане на багажни колелца е леко досаден знак за това как навиците ни да се придвижваме може неочаквано да се окажат не съвсем съвместими с транспортната ни инфраструктура
Брюкселското тракане на багажни колелца е леко досаден знак за това как навиците ни да се придвижваме може неочаквано да се окажат не съвсем съвместими с транспортната ни инфраструктура

В делничен ден из улиците на Брюксел често се носи дразнещо тракане. Шумът се усилва сутрин около 9 часа и след края на работния ден. Командировани за по ден-два консултанти, държавни служители, лобисти и активисти влачат куфарите си по калдъръмите на европейската столица. Много от тротоарите на Брюксел са павирани. Те не са планирани за основния бизнес на града - да бъде средище на европейската бюрокрация и на всички, които се навъртат около нея.
Типичните посещения на Брюксел са съпроводени от малки куфари (или големи чанти), които е разрешено да вземеш със себе си в самолета като ръчен багаж. Те тежат около 8-10 килограма, имат колелца и стига настилката да е по-гладка, с тях може спокойно да извървиш километър или два, влачейки ги от хотела си до офиса или обратно. Това не само е по-евтино, но е и по-здравословно, а с брюкселския трафик - често и по-бързо.
Брюкселското тракане на багажни колелца е леко досаден знак за това как навиците ни да се придвижваме може неочаквано да се окажат не съвсем съвместими с транспортната ни инфраструктура.