Някои фирми привличат кадърни служители с обещания, че ще работят от плажа
Някои фирми привличат кадърни служители с обещания, че ще работят от плажа

Има един стар виц. За габровец, който отишъл на море. По комунистическо време. Трябвало да прати телеграма вкъщи, че е добре, къде се е настанил, че му трябват пари и други битови подробности. Габровецът разпитвал за цената в пощата, защото само оттам се пращаха телеграми. Като видели колко е стиснат, служителите решили леко да му се подиграят. И му казали, че всяка дума ще му струва 10 ст., но от тях да мине, подписът му ще е безплатен. Габровецът помислил малко и изпратил телеграма с текст:
"Добре съм".
И подпис:
Иванкойтоевсозополулицаглухарче5трябватмидвесталеваприбирамсеследседмица
Стар виц, но всеки път се сещам за него, като стане дума за нестандартни комуникационни средства. Каквито са например обявите за работа. Да, те са добър комуникационен канал. И много подценяван. Дълго организациите не забелязваха, че те копират точно моделите им за управление. И разкриват доста точно отношението на работодателите към хората.
Интересно е да се проследи развитието им.