КОРТНИ ТЕМПЛИН е директор операции на американската HR компания JB Training Solutions. Член е на борда на Обществото по управление на човешките ресурси в Чикаго. Неин клиент е Google, а също и Abbott Laboratories. Съавтор е на бестселъра "Мениджър 3.0: Ръководство по пренаписване на правилата на мениджмънта на новото поколение". Пише за The Wall Street Journal, US News & World Report.
КОРТНИ ТЕМПЛИН е директор операции на американската HR компания JB Training Solutions. Член е на борда на Обществото по управление на човешките ресурси в Чикаго. Неин клиент е Google, а също и Abbott Laboratories. Съавтор е на бестселъра "Мениджър 3.0: Ръководство по пренаписване на правилата на мениджмънта на новото поколение". Пише за The Wall Street Journal, US News & World Report.

Госпожо Темплин, кой е мениджърът 3.0?
- Мениджърът 3.0 е нов вид мениджър, който работи по различен начин. Той е от новото поколение, родено между 1981 и 1995 г. Това са хора, които не ръководят сами, които събарят прегради, общуват в движение и правят така, че работата да е споделен проект и удоволствие. Тези мениджъри искат да вдъхновяват служителите си, стремят се да постигнат истинска промяна за хората си и за компанията.
Има много идеи и бизнес принципи, които изобщо не работят за това поколение. Става дума за поддържането на корпоративната йерархия, за утвърдилата се бюрокрация; за твърде официалния стил на общуване, за липсата на гъвкавост при вземането на решения, за еднообразието в ежедневните задачи, за скучната работа, която ощетява развитието на човека. Мениджърът от това поколение не се страхува да каже, че тези бизнес идеи не работят, и въвежда нови правила на управление.

- Как се променя мениджмънтът?