Иво Русев започва своята кариера през 1998 г. Занимава се с разработката на CRM/ERP системи, с мрежова свързаност, с изграждане на гейминг зали, както и с развитието на компании, които създават свои собствени продукти.
Иво Русев започва своята кариера през 1998 г. Занимава се с разработката на CRM/ERP системи, с мрежова свързаност, с изграждане на гейминг зали, както и с развитието на компании, които създават свои собствени продукти.

Благодарен съм, че съм имал възможност да бъда част от компании, които налагат модерното, налагат стандарти и наистина променят начина ни на работа. През последните години имах възможност и да работя, и да присъствам на срещи с екипите на "Майкрософт", които определят политиката на компанията в световен мащаб. Това, което се случва, е, че компании като "Телелинк" ще имат все по-голямо значение за екосистемата на всеки един голям производител. Всички и навсякъде говорят за облачни технологии, както и за дигитална трансформация. Вярвам, всички разбираме, че това не е панацея на успеха, а е път, за който всеки от нас трябва да вземе решение как да извърви. Големите технологични компании като Google, Amazon, Microsoft, IBM, Oracle и всички останали не спират да "евангелизират" пазара за неизбежността да се вземе решение за използване на публична облачна инфраструктура.
Не е случайно, че технологичните гиганти се насочват към модел на работа, който преминава изцяло през техните партньори. В същото време те усилено централизират своите ресурси и услуги и разглеждат света като единен пазар. Всъщност именно тук е ролята на компании като "Телелинк" - да осигурят съдържание на платформите им, да ги адаптират спрямо местните специфики, както и да дадат правилна оценка колко и какви да бъдат стъпките по пътя на дигиталната трансформация.
Мога да разкажа истории за компании, които очакват, че като прехвърлят инфраструктурата си, тя ще работи, както винаги, но облакът някак ще я "излекува". Това, за съжаление, не е така. Именно тук е нашата мисия като партньори, застанали по средата между желанията на нашите клиенти и на доставчиците. Нашата задача е да преценим кои са правилните технологии и подходи, които ще ни отведат най-далеч по избрания път, без значение коя е индустрията и какъв е бизнес моделът на клиента.
Наскоро един приятел, докато ходеше забързано, ми обясни, че го прави, защото така може да се фокусира най-добре. А човек е най-щастлив, когато е фокусиран, казват изследванията. Аз му повярвах, а собственият ми опит сочи същото. Затова вярвам, че като част от "Телелинк" мога да помогна на нашите клиенти и партньори да се фокусират върху основните си бизнес приоритети, като доверят технологиите на нас. Бих искал с всеки от тях да достигнем такова ниво на доверие, при което няма да говорим за конкретни технологии, а само за ползите от различните типове решения за техния бизнес.