Предизвиквам всички рекламисти и маркетолози да измислят нещо креативно
Предизвиквам всички рекламисти и маркетолози да измислят нещо креативно

Парламентарните избори през юни 2005 г. вероятно ще останат паметни за 31-годишната тогава Марина Марчева от Шумен. Защото тя спечели голямата награда - лек автомобил "Хюндай Матрикс" - от организираната от правителството томбола сред гражданите, упражнили правото си на глас. И други представители на съвестния електорат си тръгнаха с придобивки - плазмени и обикновени телевизори, DVD плейъри и мобилни телефони, тениски, шапки и др.
Кампанията за увеличаване на избирателната активност бе първата в новата ни история, която се опита да привлече повече хора да гласуват по принцип, независимо за кого. До този момент за бюлетините на българите се състезаваха само партиите със своите избирателни програми, харизматични лидери или политическа симпатичност. И всяка година се регистрираше отлив и нежелание на гражданите да дадат гласа си. И на тогавашния говорител на кабинета на премиера Сакскобургготски, покойния вече популярен журналист Димитър Цонев, му хрумна идеята да погъделичка една изконна българска черта - да получиш нещо на аванта.