Смело, провокативно, понякога жестоко, но с цел да привлечеш вниманието
Смело, провокативно, понякога жестоко, но с цел да привлечеш вниманието

BTL бизнесът е един от компонентите на рекламата, които не пострадаха от колебанията на пазара. Това е цялата рекламна активност извън медиите - промоции, предизвикателства, събития. С ограничаването на рекламите в традиционните медии инвестициите в активностите под чертата (below the line - BTL) са в разцвета си.
В годините на пренасищане от информация и послания, в които живеем, директната комуникация с потребителите си казва тежката дума. А и при нея важи правилото, че фокусът трябва да е върху преживяването. BTL дава достъп до концентрирана целева група - например в мол, корпоративна среда и активиране на обществото. Огромните резултати се дължат на факта, че дейностите са директно насочени.
И ако преди време беше достатъчна организацията на промоция на мястото на продажба, сега пазарът и клиентите са доста по-трудни за "съблазняване". Пътят към портфейла им все по-често минава през личното послание и убеждението, че всичко е създадено специално за тях. Дори когато говорим за BTL активности - събития, промоции, аутдор реклама.