Една от многото противоречиви кампании на "Бенетон", които предизвикват дискусии по наболели обществени теми
Една от многото противоречиви кампании на "Бенетон", които предизвикват дискусии по наболели обществени теми

Уилям Форд, председател на "Форд" и наследник на две автомобилни династии, казва: "Добрата компания предлага отлични продукти и услуги, а великата компания прави всичко това и се стреми да направи света едно по-добро място". А ние днес наричаме тези усилия с името "добър корпоративен гражданин". И очакваме от компаниите да заемат достойно мястото си в обществото не просто като производители и доставчици на услуги, а и като част от общността, в която оперират.
Защо това е така? През последните години различни организации постоянно огласяват данни за спада на доверието в медиите. Онази четвърта власт, която бе призвана да следи дали останалите три си вършат работата както трябва, днес не е удостоена с нашето доверие на пазител на справедливостта. Няма да коментирам дали това е така, дали има основания за недоверието, защото е важно, че нагласите са по-скоро към недоверие. Ако прибавим и фалшивите новини, ситуацията с медиите и доверието става съвсем объркана.