Корпоративното гражданство и доверието в марките
Потребителите са готови да плащат повече за продукти и услуги, които са на компании, отговорни не само към себе си, но и към другите и техните проблеми

Уилям Форд, председател на "Форд" и наследник на две автомобилни династии, казва: "Добрата компания предлага отлични продукти и услуги, а великата компания прави всичко това и се стреми да направи света едно по-добро място". А ние днес наричаме тези усилия с името "добър корпоративен гражданин". И очакваме от компаниите да заемат достойно мястото си в обществото не просто като производители и доставчици на услуги, а и като част от общността, в която оперират.
Защо това е така? През последните години различни организации постоянно огласяват данни за спада на доверието в медиите. Онази четвърта власт, която бе призвана да следи дали останалите три си вършат работата както трябва, днес не е удостоена с нашето доверие на пазител на справедливостта. Няма да коментирам дали това е така, дали има основания за недоверието, защото е важно, че нагласите са по-скоро към недоверие. Ако прибавим и фалшивите новини, ситуацията с медиите и доверието става съвсем объркана.