Когато компанията е под натиск
21 съвета за кризисен мениджмънт на прага на 2020 г.
Компаниите, които не са претърпели кризи, може да бъдат сравнени с хората, които не са попадали в пътно-транспортно произшествие. Чували са, че има подобни явления, даже май на някой техен познат му се е случвало. Но това е толкова невъзможно за нас, няма смисъл да го мислим. И така до първия инцидент. Пътен или репутационен.
Преди години комуникационните специалисти казвахме, че една компания, дори и добре да живее, рано или късно попада в криза. Но това беше преди години. Днес животът се промени много. Процесите се ускориха неимоверно. И вероятността компания да попадне в криза се увеличи значително.
Особено големи промени се наблюдават в сферата на комуникациите. Социалните мрежи не просто служат за споделяне на снимки с котенца. Мрежите предоставят изключителна скорост на разпространение на информацията. Една снимка или едно описание, споделено в няколко групи, може да лумне по-бързо и от пожар в суха гора. А и обхватът е голям - хора от цялата държава може да разберат за минути какво е станало и да вземат отношение.