След края на журналистиката
Революцията, която превърна пиар експертите в издатели, редактори и репортери
През всичките години, откакто съм в пиар бизнеса, едва ли не всеки ден повтарям, че играчите в него трябва да са честни, почтени и креативни. Всъщност това беше и безапелационната мантра на нашия бизнес – върши си работата професионално, измисляй идеи (когато можеш), бъди почтен (ако можеш) и казвай истината (както можеш). И всичко, ама наистина всичко в този бизнес си беше на мястото.
Клиентът, описан много образно и твърде общо, чукаше на вратата на офиса ни, пристъпваше от крак на крак и някак си смутено казваше: „Аз тука... разбрах... вие правите PR... дали не може да ми помогнете да увелича продажбите... пък ако може, и едно-две интервюта с мен да уредите някъде“. Е, тогава ние, всички ние в офиса, скачахме с готовност и започвахме както си знаем години наред. Разбира се – пресконференция, продуктова презентация, закуска с медиите, посещение на фабриката или офиса, две прессъобщения на месец... Едни и същи инструменти за толкова много различни клиенти.