CallPoint New Europe Зеленият кръг

  • Ние поставяме устойчивото развитие на бизнеса ни като неразделна част от политиката за корпоративна социална отговорност на CallPoint New Europe. Нашият бизнес е динамичен и затова за нас е от първостепенна важност той да бъде в максимална степен в хармония с околната среда и нейните също така динамични и комплексни процеси, като следваме и работим върху иновативни и отговорни към околната среда практики. Нашите ангажименти:

  • Да контролиме консумацията си на електроенергия, вода и хартия

  • Да намалим използването на пластмасови опаковки и изделия в нашите офиси

  • Да рециклираме хартия и офис консумативи

  • Да разработваме и участваме в разнообразни проекти за почистване, залесяване, рекултивиране на околната среда

  • Да призоваваме нашите служители, партньори и клиенти за съпричастност към идеите за устойчиво бизнес развитие и намаляване на въглеродния отпечатък

 

 

CallPoint New Europe (CallPoint) е многоезичен контактен център и компания за аутсорсинг на бизнес процеси (BPO), предоставяща висококачествени услуги от 2004 г. насам. Компанията разполага с 1 000 работни места в 3 високотехнологични центъра за обслужване на клиенти: София и Пловдив (България) и Букурещ (Румъния), с възможност за увеличаване на капацитета до 2 000 места в същите локации.

Дейността на компанията е специализирана в следните индустрии: туризъм и отдих; финансови услуги; търговия (дистанционна и каталожна), както и високи технологии и медии (софтуер, телекомуникации и забавление).

CallPoint предоставя услуги на повече от 50 международни компании от Европа и Северна Америка на 20 езика - английски, немски, френски, италиански, испански, както и на всички източноевропейски езици.

Като водеща компания в аутсорсинг индустрията на Източна Европа, CallPoint притежава сертификати ISO 9001:2008 и ISO 27001:2005, и е квалифициран PCI DSS Compliant Service Provider.

 

 

Listo