
Нашите ангажименти
- Ние вярваме, че опазването на околната среда е едно от най-големите предизвикателства пред съвременните компании.
- Именно затова се ангажираме да повишим нашата енергийна ефективност, да намалим употребата на консумативи и да насърчаваме нашите служители, клиенти и партньори във всички техни действия, свързани с опазването на околната среда. Ние вярваме, че по този начин ще успеем да дадем своя принос в борбата с промените в климата и замърсяването на природата.
Кратко представяне
Дизайн Борд е водеща европейска компания, специализирана в областта на бранд дизайна и дизайнa на опаковки. Повече от 40 години ние предлагаме иновативни решения за дизайн на опаковки за широк кръг от международни клиенти в сферата на бързообортните стоки.
Експертизата ни се простира на територията на Европа, Близкия Изток и Африка, като оперираме от три стратегически географски точки: Брюксел, Женева и София, а съвсем скоро и Кайро. Нашето най-силно убеждение е, че e от изключително значение да предоставяме на нашите клиенти интеркултурен подход към техните глобални марки и същевременно разбиране към културните особености за техните локални брандове.
Ние се стремим да успяваме чрез хората си, защото сме уверени, че те са най-важното конкурентно предимство, което притежаваме и осъзнаваме, че бизнес планът не означава нищо без хората, които да му вдъхнат живот и осъществят чрез тяхната съпричастност и изобретателност. Нашата стратегия, хора и ценности са уникален и безценен актив, който не би могъл да бъде възпроизведен.

Нашите ценности
Цел 2020: България ще се превърне в нетен износител на стоки и услуги и ще постигне качество на живот, съизмеримо със средното за Европейския съюз.
Цел 2020: България ще постигне увеличение на биологичното си разнообразие спрямо 2010 г.
Цел 2020: България ще постигне значимо намаление на замърсяването на въздуха, водите и почвите спрямо 2010 г.
Цел 2020: България ще произвежда повече с по-малко ресурси и ще изхвърля много по-малко отпадъци в сравнение с 2010 г.
Цел 2020: България ще постигне значимо намаляване на емисиите на парникови газове спрямо 2010 г.