10 марки, които влудяват хората
Кои марки ядосват най-много потребителите? Вероятно ще се съгласите – най-големите. Тези, които хората свързват с ипотеки или "отмъкване" на спестяванията им. Като цяло всичко, чието име включва думата "банка". Затова, на маркетинга на финансовите институции винаги му е значително по-трудно в рекламирането.
Това сочи ново проучване, проведено в САЩ и цитирано от Business Insider. То изброява конкретно големите американски марки, които най-често разгневяват хората. Някои от тях са считани за едни от най-скъпите и най-обичани в Америка. Изследването е направено под ръководството на компания YouGov и под наблюдението на криейтив агенция Johnny Fearless.
Анкетираните хора са били запитвани кои марки ги карат да се чувстват разгневени най-често и защо. Участвали са 2077 възрастни американци, на които са били задавани въпроси между 3 и 6 август. От получените отговори е оформен следният списък:
Ранг |
Марка, компания |
1. |
‘All banks’, ‘Banks’ |
2. |
Barclays |
3. |
Tesco |
4. |
McDonald’s, заради качеството на храната и лошо спонсорство на Олимпийските игри. |
5. |
BT, заради некачествено обслужване в кол центровете й отвъд океана. |
6. |
British Gas, заради продължително лошо обслужване. |
7. |
‘Royal Bank of Scotland’, ‘RBS’ |
8.= |
Virgin Media |
8.= |
‘Utilities’, ‘Energy companies’ |
10.= |
Nestlé |
10.= |
Coca-Cola, заради нейни практики в Третия свят. |
Коментари
Публикуването е достъпно само след вход с facebook акаунта ви.
Това изглежда като резултат от отговори по-скоро на англичани, от колкото на американци...