Динамични каскади в новата реклама на Microsoft Outlook

публикувано: 23/02/2013 - 17:55 | | коментирай сега
Динамични каскади в новата реклама на Microsoft Outlook

Новата реклама на имейл услугата на Microsoft Outlook.com показва обикновени хора в необикновени ситуации. Пощальон-каскадьор, домакиня и гаражен изобретател са героите в спота, създаден от агенция Deutsch New York. Тяхната цел е да покажат динамичността на новите възможности на Outlook, като интегриране на социалните мрежи и лесното почистване на пощенската кутия.

Рекламната стратегия на Microsoft явно работи добре – услугата натрупа от нула до 60 милиона потребители само за шест месеца, а от компанията амбициозно обявиха, че са готови да приемат и един милиард хора (потребителите на Hotmail могат автоматично да превключат към новия имейл).

Вижте рекламата.

See video

Коментари


Публикуването е достъпно само след вход с facebook акаунта ви.