Една от най-забележителните кампании с добавена реалност

публикувано: 19/02/2013 - 14:00 | | коментирай сега
Една от най-забележителните кампании с добавена реалност

В свят, изпълнен със смартфони и интелигентни външни екрани, рекламните кампании, организирани на място, са умен начин марките да се свържат с хората. Вместо да разчитат на това, че ще гледат телевизия в определен момент, или пък че ще четат даден вестник, компаниите залагат на рекламни акции с добавена реалност (AR). Тези кампании позволяват на потребителите да получат собствено, лично преживяване, в което директно контактуват с бранда. Рекламните експерименти задължително се документират във видео, което впоследствие е гледано от хиляди хора в мрежата.

Десетки подобни записи на кампании с добавена реалност от различни места на планетата се разпространяват в интернет. В тях се вижда как мъже изпробват управлението на нов вид автомобил чрез компютърно генерирана среда. Как дами виждат на екрана на смартфона си ноктите си в шест различни цвята лак.

Сред най-успешните AR акции се отличава тази на National Geographic в САЩ, отбелязват маркетинг наблюдателите на Business Insider. Тя е направена преди две години, но продължава да забавлява потребителите на мрежата. Мнозина коментират, че биха се радвали, ако можеха да бъдат в американския мол, където тя е организирана, за да се позабавляват с приятели или със децата си.

В мола е поставена интелигентна инсталация с огромен екран. Заставайки на място, обозначено като корица на National Geographic, хората са могли да видят на екрана как към тях се приближава леопард и ляга в краката им. Как около тях плуват делфини или пристига гигантски динозавър. И всичко това – изключително реалистично.

Моля, погледнете видеото по-долу.

Пазарни анализатори коментират, че кампаниите с добавена реалност набират все по-голяма популярност в модерния маркетинг пазар на САЩ. Американската изследователска фирма ABI Research смята, че пазарът на добавена реалност в страната ще достигне 350 милиона долара през 2014 г. Това е в пъти повече спрямо размера му от 6 милиона през 2008 г.

See video

Коментари


Публикуването е достъпно само след вход с facebook акаунта ви.