Миналата година през май едно произведение на изкуството беше продадено на търг в "Сотбис" в Ню Йорк. Беше тази картина на голяма бутилка Coca-Cola на Анди Уорхол от 1962 г. Цената беше 35 млн. долара

В края на 80-те пих Pepsi. Случи се в непознато за мен кафене, в което имаше Pepsi вместо Coca-Cola. Никога не се върнах там отново.
Когато Pepsi смени логото и дизайна си, никой не реагира и не се замисли върху това. На никого не му пукаше. Ако Coca-Cola реши да смени бутилката или формулата си, ще тръгнат масови протести, милиони фейсбук групи, хора, които ще направят живи вериги пред фабриките за бутилиране. Барак Обама ще моли Coca-Cola да не прави това в обръщение към нацията и целия свободен свят. Това имам предвид под силен бранд. Когато хората имат мнение и отстояват твърдо позицията си.
Дъщеря ми е на три. Познава три вида напитки - вода, сок и кола. Не казва "Девин", Pfanner и "кола". Искам да кажа, че водата си е вода, сокът си е сок и Coca-Cola си е Coca-Cola. През последния век Coca-Cola успя да стане масова икона.