От една година Антон Георгиев и Николай Ванчев оглавяват криейтив отдела на Publicis София и са успели да спечелят: "Бургаско" и "Астика", Provident, диджитъла на Maggi, Nissan, изключително ценната им Effie за кампанията на oblak.bg и ексклузивната възможност да не ползват годишен отпуск. Не приемат работата си като бреме, което трябва да се избута, за да се стигне до една седмица море. Не го раздават и особено шефски, защото вярват, че креативността на хората, с които работят, зависи от възможността да мислят и дишат свободно.
Започнали са като професионално неориентирани нешлифовани диаманти, които са блеснали пред опитните очи на някое старо рекламно куче. Антон попада в Noble Graphics по линия на студентски стаж, докато учи културология. Толкова се запалва, че за някакъв период забравя и университет, и всичко. Остава в агенцията като джуниър копирайтър, а после минава по цялата копирайтърска йерархична стълбица тук и там, като между другото е и един от финалистите на конкурса Cannes Young Lions за България през 2010 г.