Фитнес инструкторът Лазар Ангелов има повече от 14 млн. последователи

Едно от най-приятните и лесни, а в последно време и доходоносни занимания е да бъдеш инфлуенсър. Тази сравнително нова "професия", която социалните мрежи родиха, стана доста търсена и харесвана. Инфлуeнсърите постват снимки, няколко думи, хаштагове. Канят ги на всички яки партита, дават им да обличат маркови дрехи, подаряват им луксозни продукти, гледат преди всички кинопремиери, искат им мнението в телевизията и те само... споделят, споделят, споделят на воля.
Думата инфлуенсър идва от глагола influence (от английски език), който в превод означава "влияя". Съвременното є тълкуване се е доразвило и обогатило през призмата на социалните медии. Това вече е и човек, който има достъп до голяма аудитория и може да є повлияе чрез автентичността на обхвата си. В повечето случаи инфлуeнсърите се асоциират с определена ниша, която са си избрали и с която активно се ангажират.
Разбира се, това всичко върши работа само когато върви ръка за ръка с оригинално съдържание, защото всички знаем, че съдържанието е царят на големия брой и истински верни последователи.