Добрият пиар текст хваща читателя за ръка или за гърлото, води го до прозореца и показва през него нещо ново, хубаво и полезно

Когато в ерата на съдържанието се заговори колко важно е то и как едва ли не формата няма кой знае какво значение, се сещам за една любопитна история за тримата първи космонавти. Точно така, те са трима - Юрий Гагарин, Герман Титов и Георгий Нелюбов, макар че към Космоса първи полита само един от тях. Мълвата твърди, че и тримата са били с доста близки физически и психологически характеристики и всъщност последната дума кой ще бъде пръв е била на Хрушчов. Решението? Някак си не е било удобно името на първия космонавт да напомня за Германия, победена 16 години по-рано. Странно ще е също така, определено негативно и черно името му да бъде отрицание на любовта в процъфтяващия Съветски съюз. Така към Космоса полита Гагарин.
Дали това е легенда или не, няма чак такова значение, тъй като успява да напомни как в морето от достатъчно добро съдържание в медиите и в социалните мрежи са критично необходими наистина допълнителни приноси, за да се отличи един пиар текст.