Търговският и маркетинг екип на "Нухелт" АД с наградата на Progressive Awards 2019

Производителят на здравословни пълнозърнести снаксове спечели наскоро две важни награди. Чипсът от кафяв пълнозърнест ориз Rice UP! се отличи като най-добър нов хранителен продукт в първото издание Progressive Awards 2019 и беше отличен с приз за иновации в класацията "Продукт на годината", определен от потребителите*.
"Горди сме, че нашите продукти, които са вече много високо оценени в над 55 държави, получиха най-високата оценка от потребителите и професионалистите от бранша и в България" - споделя Мая Герасимова, търговски и маркетинг директор на "Нухелт" АД, фирмата производител на продуктите Rice UP!. "Благодарим също на нашите партньори - дистрибутори и търговци, които повярваха в продуктите и ги представиха по най-добрия начин на потребителите ни", допълва тя.
Това е голям успех за българската компания, но не и изненада. Още през 2017 г. здравословният чипс със суперсемена Rice UP! беше финалист в два конкурса за иновация не къде да е, а точно в континента на ориза Азия, на световните изложения SIAL Jakarta в Индонезия и SIAL MIDDLE EAST в Абу Даби - Обединените арабски емирства. Това е голямо признание за нас и ни мотивира да се развиваме.
Rice UP! е иновативен продукт не само у нас, но и за цяла Европа. Той е единственият оризов чипс на пазара, който се произвежда от цели зърна пълнозърнест ориз, а не по обичайната практика, която се състои в използване на пелети. По този начин стъпката от чистата суровина до крайния продукт е само една и здравословните ползи на оризовото зърно са съхранени в най-голяма степен.
Познаването на потребителите и на тенденциите в храненето е вероятно още по-съществена предпоставка за успеха на един иновативен продукт от този бранш. Потребителските тенденции се променят, но необходимостта от познаването им - никога. С вълната здравословно хранене идва и посоката на развитие - предлагането на продукти с натурални съставки, без глутен, без пържене, веган, при това доставящи истинско удоволствие за сетивата.
"Нухелт" АД разделя здравословните оризови снаксове в 4 групи - оризови бисквити, които се делят на класически и такива с белгийски шоколад, оризови рулца и най-хитовия продукт за момента - оризов чипс. Гамата на чипса стартира с класически вкусове като лук и сметана, паприка и сирене, след което лансира изключително иновативни продукти в две нови гами веган чипсове - със суперсемена и протеинови, на база на най-здравословните бобови култури - боб мунг, черна леща "Белуга" и червена леща.
"Мотивира ни не само здравословното хранене, но и позитивната обратна връзка на хората, които избират нашите продукти. Заради това ние ще продължаваме да търсим нови едновременно здравословни и вкусни решения, за да предложим още по-голямо разнообразие от продукти", коментират от Rice UP!.
Предизвикателствата на пазара са значими, но увереността, че правиш нещо полезно и здравословно и то е толкова успешно и харесвано от хората, дава още повече енергия, вдъхновение и ентусиазъм за нови продукти и иновативна комуникация.   

 

* Проучване на Nielsen Bulgaria сред 2000 потребители, категория "Здравословен чипс".