Не е достатъчно да имате хиляди фенове и последователи, съдържанието е това, което реално би ангажирало конкретни хора

Почти всяка седмица имам обаждане от предприемач, който вече се е убедил, че Facebook не е онази лесна платформа, в която вкарваш 100 лева за реклама и продажбите сами си вървят. Има два вида обаждащи се. Едните преди време са правили относително лесно и успешно маркетинг в социални мрежи. Във времена, когато нямаше толкова „шум“ и предложения към таргет потребителите. Другите са започнали наскоро, тествали са и са видели много ангажиране с някакво начално тяхно съдържание, получили са положителни коментари. И са екстраполирали „раждането на бебето си“ в социалните мрежи като „бъдещия живот по мед и масло“ на отрочето си. Да, ама не.
Какво работи във Facebook сега, изисква отговор на въпросите:

Какво не работи сега? И защо?
Изживейте го сами, като си отговорите за себе си или направите този тест на познат. Попитайте някого дали е стоял в социалните мрежи поне 20 минути през последните 3 часа. След това го питайте какво помни.